16 Temmuz 2009 Perşembe

EKMEK KÖFTE


Gelelim tarifine evdeki bayat ekmeği sıcak suyla ıslatıp suyu çekişip ekmeklerde ıslanınca akşamdan kalan 2 su bardağı kadar pirinç pilavı da içine ilave edip 2 adet haşlanmış rendelenmiş patates 1 adet rendelenmiş kuru soğan katıp tuz toz biber karabiber kimyonla tatlandırıp hepsini iyice yoğurdum buzdolabında 1 saat kadar bekletip gördüğünüz şekli vererek önce yumurtaya sonra galeta ununa bulayarak kızgın yağda kızartalım.
İşte böyle harika bir köfte meydana geldi umarım beğenirsiniz.


Evde dünden kalmış biraz pirinç pilavım vardı birde bayat ekmek olunca ne yapabilirim diye düşünmeye başladım. Değişik bir şeyler yapmak istiyordum bayat ekmekten çok köfteler yapıldı. İlk denememe rağmen inanın çok harika oldu benim çocuklar çok severek yediler umarım sizlerde seversiniz patenti tamamen bana aittir. Bu köfteyi sizlerle paylaşmak istedim yapanlara şimdiden afiyet olsun.
AFİYET OLSUN….
NOT BEN BİR İSİM BULAMADIM EKMEK KÖFTE DEDİM İSTERSENİZ GELİN HEP BERABER BİR İSİM BULALIM.

Hiç yorum yok: