25 Eylül 2009 Cuma

K A T M E R




sizlere urfanın vazgeçilmezlerinden peynirli katmeriyle merhaba demek istedim aslında çiğ köfteyle sunumu yapılan ve sıra gecelerinin baş tatlısı olan katmeri sizlerle paylaşmak istedim.

şimdi gelelim tarifine aslında ben hazır tatlı yufkadan yaptım bunu evde baklava yufkası gibi açılarak yaplır. 12 adet yufkaları önce her bir yufkanın arasını yağlıyarak( ben tereyağı kullandım siz istediğiniz yağı kullanabilirsiniz)

( aynı börekteki gibi )daha sonra taze tuzsuz peyniri ufaladım gene aynı işlemi yaptım üzerine tere yağı eritip orta dereceli fırında alt üst kızarana kadar pişirdim. şerbeti içinse 3 ,5 su bardağı şeker 1,5 su bardağı su ile bir şerbet yapıp bir sıcak diğeri soğuk olmak üzere üzerine döküp soğuduktan sonra afiyetle yeriz....


AFİYET OLSUN....

2 yorum:

orece dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Celiciğim çok güzel bir tatlı olmuş ellerine sağlık tel tel dökülüyordur yerken bayılırım bu çeşit lezetlere sevgiler çok öpüyorum canım