29 Mayıs 2010 Cumartesi

İRMİK TATLISI


Merhaba arkadaşlar kısa bir aradan sonra tekrar aranızda olmaktan çok mutluyum. Bu arada
neler yaptım okulumuzun bahar şenlikleri dolayısıyla derneğimizinde bu şenliklere katıldı.
Bahar şenliklerinde 4 gün boyunca bizimde yemek kermesimiz vardı.
Bu sene diğer senelere nazaran kermesimiz ve bahar şenlikleri bana göre çok sönük geçti.
Genede kermesimizde satılan bazı yiyeceklerde bize destek veren tüm arkadaşlarıma teşekkür
ediyorum.
Şimdi gelelim irmik tatlımıza ben burda ölçü vermiyecem çünkü bu bildik bir tatlı ben hiç ölçü
kullanmadığım için sadece içine konan malzemeyi vermekle yetinecem yapanlara şimdiden
afiyet olsun.




Süt , irmik, şeker, vanilya (ben içine limon veya portakal kabuğu rendeliyorum çok yakışıyor)
bu karışımdan göz kararı ile yapıyorum, daha sonra yaparsam ölçülerini yazacam istediğiniz
şekili vererek servis yapabilirsiniz

Ben kek kalıbında ve borcamda yaptığım için iki şekilde sunumunu yaptım dondurma eşliğinde
sunumunu yaparsınız çok güzel oluyor.
AFİYET OLSUN.....

8 yorum:

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

her iki sunum da çok güzel ellerine sağlık selamlar

Dilek Mutfakta dedi ki...

eşimin en sevdiği tatlıdır hem çok kolay hemde lezzetli bir tatlı ellerine sağlık.Ablacım Fatmayla Akif abiden hiç ses çıkmıyor bir bilgin varmı nerelerdeler neyapıyorlar...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. İkiside çok güzel görünüyor. Üzerine dondurma ya da kaymak çok yakışıyor.
Sevgiyle kal.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bende çok severimm nefis görünüyor iki sunumda çok güzel ellerine sağlık canım...kocaman sevgiler:)

SeyyAh dedi ki...

mrb lar görüşemiyeli gene ne güzel el emekleri üretmişsiniz.

PC deki arıza ve bazı bilgileri tekrar elde etmek için epeyi uğraştık sonunda tekrar buluşmak kısmet oldu. Çok şükür sağlıkta sıkıntımız yok..
Bizlerde sizleri çok özledik...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Heheheheee, bir gece kuşu senmisin :))))
Bu saatte tatlı da iyi gider ama :))
Kucak dolusu sevgiler canım...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım arkadaşım üç ayların ve regaip kandilin mubarek olsun çok yoğun günler geçiriyoruz kayınvalidemin kırkı elli ikisi yeğenimin düğünü hepsi bir araya denk geldi yorgunluktan bayılacağım birde adapazarına gidip geliyoruz orada okunuyor mevlitleri düğünümzde oradaydı sitEye hiç bakamadım inşallah bundan sonra herşey yoluna girer. Çok sevdiğim hafif lezzetine doyulmaz bir tatlı ELLERİNE SAĞLIK ÇOK ÖPÜYORUM SEVGİLER CANIM

hdidem95 dedi ki...

her iki sunumunda nefis görünüyor ablacım ellerine sağlık öptüm sevgiler