7 Nisan 2010 Çarşamba

ANANASLI PASTA



Merhaba canlar bu güzelim bahar gününde baharın güzel meyvelerinden faydalanmamak olurmu? Evdede kocaman bir ananas durmuş bana bakıyor ne yapabilirim diye düşünceye dalmışken birden dolapta ananas meyve suyu olduğunu hatırladım neden olmasın pasta tabanıda vardı haydi bakalım iş başına bizimkiler çok beğendiler sizlerle paylaşmak istedim birlikte tadına bakalım mı?

Malzemeler:
----------------
1 adet pasta tabanı(kek)
1 paket orman meyveli dr oetker krem şanti
1 paket çikolatalı anetp fıstıklı puding
1 su bardağı süt (krem şanti için)
2 su bardağı süt (puding için)
1 paket ananas meyve suyu
1 adet soyulmuş doğranmış ananas



Hazırlanışı:
--------------
1 su bardağı sütle krem şantiyi çırpıyoruz yaklaşık 2-3 dak. kadar koyu kıvama gelince buzdolabında bekletiyoruz. 15-20 dak. kadar.
Diğer tarafta 2 su bardağı sütle pudingi pişiriyoruz.
Kek tabanının her iki tarafını ananas meyve suyu ile ıslatıyoruz, tabanın alt tarafını bir tabağa
yerleştirerek pişirdiğimiz pudingi üzerine de dilimlenmiş olan ananas meyvelerini serpiştiriyoruz.
Üst tabanında üzerine kapatıyoruz.
Krem şantiyle kaplayıp ananas meyveleriyle süsleyip 1 gün buzdolabında bekletip ertesi gün
afiyetle sunumunu yapıyoruz...
AFİYET OLSUN.........
BU PASTAMI 57.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ YAPAN
http://www.hümeyranınyeri.blogspot.com arkadaşımıza gönderiyorum kendisine kolaylıklar diliyorum.

7 yorum:

humeyra dedi ki...

Ellerinize sağlık. İçinde o malzemeler varken beğenmeseler ayıp olurmuş zaten :)
Tarifinizi yayınladım.

Çok daha güzel bir etkinliğimiz daha var (İslamın Işığında etkinliği), yemek değil bu sefer, dua konulu :) "Dua" ile ilgili yazmak istediğiniz güzel şeyler ya da bildiğiniz dualar, ayetler hadisler vs varsa ve etkinliğimize katılmak isterseniz işte etkinlik adresimiz:

http://gelibolu17.blogspot.com/2010/04/islamn-isgnda-isimli-dini-etkinligimize.html

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık ananası çok severim pastalarda daha çok severim:)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Bahar gibi neşeli ve nefis olmuş.
Sevgiyle kal.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Celile'cim bir süredir içe dönüşüm, güzel arkadaşlarıma ziyaretlerimi engelledi kusuruma bakma lütfen. Bugün sırayla geç kalmış ziyaretlerimi yaparken zamanın çoğunu sana bırakma adına seni en sona bıraktım. Yalnız bırakmadığın ve tatlı yorumların için teşekkür ederim canım.
Ananas tadına doyamadığım bir meyve, pastaya da ne çok yakışıyor. tabii sizinkiler ayıla bayıla yer :)
Altta ki pizzadan da alıyorum ben söyleyim :)
Kocaman öptüm, sevgiyle kal..

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlıkk pastan nefis kokuyordur ananaslı:) hmmmmmmmmmm.........

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmm şahane bir pasta olmuş ellerine sağlık canım...kocamann sevgiler

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

bu kadar malzeme koymuşsun birde senin elin değmiş lezzetli olmazmı eline sağlık selamlar