23 Şubat 2011 Çarşamba

KURU PATLICAN BİBER DOMATES KIZARTMASI




Merhaba sevgili arkadaşlarım biliyorum sizlerden çok ayrı kalıyorum bilgisayarda fazla oturamıyorum gözlerim ekrandan rahatsız oluyor.
Sulanmalar ve kaşıntı olduğundan çabuk yoruluyor sizleri pek ziyaret edemiyorum kalbim
sizlerle ben her zaman bekliyorum sizleri çok seviyorum.

Gelelim yemeğimize, yazın kurutuğumuz patlıcanları biberleri ve domatesleri ayrı ayrı kaplarda
iyice yıkadıktan sonra 1-2 taşım kaynatırız (bu işlemi geceden yaparsak daha iyi olur.)
Bir tavanın içinde zeytin yağında çevirerek hepsini birbirine karıştırarak( isteğe bağlı) biber
salçasınıda, tuzunu ekler 3-5 dak. sonra altını kapatırız.

Afiyet olsun...

1 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Celilecim ellerine sağlık canım
kurutulmuş patlıcan ve biber le yapılan yemekleri çok seviyorum ama sizinkiler gibi olmuyor buradakiler bir sefer arkadaşım vermişti onun verdiklerinle yaptığımla buradan aldığıklarımın arasında çok lezzet farkı vardı kim nasıl lezzetlidir şimdi bu nefis yemek sevgilerimle çok öpüyorum canım