25 Ekim 2009 Pazar

ÜZÜMLÜ KEK (ZEKOŞTAN)


SEVGİLİ DOSTUM KARDEŞİM BACIM ZEKİYENİN CANIM HER SIKILDIĞIMDA TELEFONLADA OLSA BENİ YALNIZ BIRAKMIYAN CANIM ARKADAŞIMIN KEKİ!! BEN ONA ZEKOŞ DERİM GENE BÖYLE BİR GÜNDÜ GECENİN BİR YARISIYDI CANIM KEK YAPMAK İSTEDİ HEMEN ARADIM BANA BU TARİFİ DENE ÇOK BASİT DEDİ BENDE GEÇ VAKİT BU GÜZELİM KEKİ YAPTIM ÇOK GÜZELDE OLDU TABİ BİZİMKİLER BIRAKIRMI HEMEN MİĞDEYE İNDİRDİLER ŞİMDİ GELELİM TARİFİNE

Malzemeler

-------------
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1/2 su bardağı sıvı yağ
1 paket vanilya
3 adet yumurta
1 limon kabuğu rendesi
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un (ben su bardağıyla 1,5 bardağa yakın koydum)
1 su bardağı çekirdeksiz üzüm







Hazırlanışı:
---------------
Önce yumurta ve şekeri iyice şeker eriyene kadar çırp, daha sonra bütün malzemeleri karıştırarak iyice çıptıktan sonra yağlanmış kek kalıbına dökerek orta dereceli fırında pişir
AFİYET OLSUN..

9 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Ablacımm burdasın..Bende azcık bakınayım dedimdi..Bloglistede gördüm seni..
Demek canın kek istedi...Offff..Yanımda olsan bir koşu gelirdim hemen..Ben keki yapardım sende çay suyunu koyardın ocağa..Kimbilir kısmet oda olur değilmi...Size yarasın afiyetler olsun ablacım....Öptüm hayırlı geceler..

TAZE NANE dedi ki...

HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
SEVGİLER...

SOFRAM dedi ki...

Gerçek dostluklar aralarda mesafelerde olsa daim olur canım. Allah hepimize böyle dostluklar nasip etsin.
Kekin de pek güzel olmuş, yanında da mis gibi demli bir çay harika, ellerine sağlık Celile'ciğim afiyet şeker olsun hepinize.
Canım sevgi ve selamlarımızı gönderiyoruz ailecek:))

SeyyAh dedi ki...

Hepimize kısa gelen zaman içinde uzun zaman konuşulup hatırlanacan anları paylaşabilmekten bizler de çok mutlu olduk. Bizlere zaman ayırıp evinizi, dostluğunuzu ve gönüllerinizi açtınız. Tüm gönül dostluklarının daim olması dileği ile, ailecek içten bol sevgi ve selamlar...

keskinli dedi ki...

selamlar canim kekin enfes olmus ellerine saglik yeni blogunda hayirli olsun sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

http://dogada.blogspot.com/
CELİLE'CİĞİM yukaridaki kodu yapıştır bağlantı listene bloğuma girme sorunu yaşamasın canım diğer bloğum dogadan bu dogada ondan karışıyor canım

dogada.blogspot.ru dedi ki...

ARKADAŞININ VE SENIN ELLERİNİZE SAĞLIK CANIM MUTLAKA GÜZEL OLMUŞTUR GÖRÜNTÜSÜNDEN BELLİ ZATEN SEVGİLERİMLE ÇOK ÖPÜYORUM

hdidem95 dedi ki...

çayımın yanına olsaydı ablacım yaaa:))) ellerine sağlık nefiss olmuş öptüm sevgiler

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Celilecim, ellerine sağlık, kek çok güzel olmuş.
Ama ben alttaki elma tatlısından bir tanecik alabilirim :) elma tatlısı fotoğrafında köşedeki kırmızı şurup ne şurubu merak ettim canım yaa.
Sevgiler..